“Because at the end of the day, entrepreneurs need to build a better world.”
– Peter van Mierlo, CEO FMO –
Tijdens The Future of Finance worden meer dan 500 kopstukken uit de financiële sector bijeen gebracht. Hier wordt onderzocht hoe bankiers, investeerders, overheid en partners bij kunnen dragen aan een betere wereld. Dit is de vijfde keer dat FMO de toonaangevende conferentie organiseert.
Voor de conferentie ontwikkelden wij een visuele identiteit die aansluit bij de thema’s; People, Planet en Technology. Ieder thema heeft eigen kleuren en graphics. We verzorgden de vormgeving van alle externe communicatie en aankleding van event.
Nieuwsoverzicht
Kleurrijke beursstand voor de onderwijsbeurs! Voor ProDemos mochten wij een uitdagende maar vooral kleurrijke beursstand ontwerpen waarmee ze in januari op de NOT-beurs in Utrecht stonden! Onderdeel van de stand…
Erwin Olaf staat centraal in deze nieuwe uitgave. Gemeente Museum Den Haag heeft een nieuw magazine uit! Centraal in deze editie aandacht voor de nieuwe expositie van Erwin Olaf. Speciaal…
Niet 1 maar 2 (!) Awards voor Feest aan Zee! Na in december al een HOW award voor de campagne voor Feest aan Zee te hebben gewonnen, kregen we vandaag…
Afterparty aan Zee In Muzee scheveningen werd het jaarboek van Feest aan Zee gepresenteerd. Met de titel 'Afterparty aan Zee' blikt het terug op een jaar lang Feest aan Zee.…
Fotoboek gelanceerd tijdens drukbezocht en feestelijk onthaal van de tunnelboor. Gisteren werd, in de aanwezigheid, van heel veel pers de tunnelboor van de Rotterdamse Baan groots onthaald. Voor deze speciale…
We sluiten 2018 feestelijk af. Afgelopen week kregen we te horen dat we twee internationale design awards hebben gewonnen. Eén voor het ontwerp van het boek Welcome to Impact City The…
We zijn het Feest aan Zee jaar gestart met grootse ambities. Met een bevlogen team hebben we er keihard aan gewerkt om de gestelde doelstellingen te behalen. En dat is…