Soms is het lastig om de essentie van een verhaal samen te vatten in één beeld. Dan kan film of animatie dé oplossing zijn. Onze expertise ligt in het bedenken en maken van korte animaties en films. Vaak zetten we ze in als onderdeel van een bredere communicatie strategie. Indien gevraagd bedenken we samen met de opdrachtgever een script dat we uitwerken tot een storyboard. We begeleiden voice-over en verzorgen de montage, kortom het hele proces van idee tot eind resultaat, van online tot bioscoop, radio en tv.

 

Een goed doordacht filmpje kan breed ingezet worden. Bijvoorbeeld, ter ondersteuning van een social media campagne of als onderdeel van een educatief traject.

Studio Duel Aan Zee animatie

Wie in 2018 zin heeft in een feestje, heeft geluk. Volgend jaar bestaat onze badplaats Den Haag ~ Scheveningen 200 jaar en dat wordt groots gevierd. Een heel jaar lang kun je je onderdompelen in een zee van festiviteiten. Samen met Stichting Feest aan Zee zorgt onze studio voor een uitbundige campagne die stad en land zal kleuren.

Digikompas Waterschappen animatie

Voor de Unie van Waterschappen werden we gevraagd een animatie te ontwikkelen om daarmee de visie op de digitale-dienstverlening te visualiseren. Naast ons advies over de tekst ontwierpen we 5 segmenten van een kompas waarin ieder standpunt wordt uitgelegd. De animatie dient als ondersteuning voor de interne communicatie van de waterschappen.

Stop Heling animatie

Voor het Ministerie van Justitie maakten we 2 animaties over de impact van diefstal en hoe je het kunt voorkomen.  Bekijk hier de volledige case.

Unie van Waterschappen – Weg van het water

De Unie van Waterschappen  zoekt naar innovatieve manieren om waterbeheer beter, goedkoper, maar vooral duurzamer te maken. Met de door ons verzorgde illustraties en animaties maken we de duurzame droom van de UVW inzichtelijk voor een breed publiek.

Wetenschapswijsheid

Wetenschapswijsheid is een nieuw initiatief in de wereld van de wetenschap en techniek. Het begrip wordt gebruikt om aan te tonen dat wetenschap belangrijk is voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Als startsein en introductie van de campagne ontwikkelden wij een identiteit en animatie, gebaseerd op het principe exploded view.

Koninklijke Bibliotheek filmisch jaarverslag

De KB digitaliseert haar hele collectie. Daarom maakten we voor de KB het eerste filmisch (digitale) jaarverslag.

Duelicious

Let’s Meet over Coffee! Wij zijn gek op goede koffie. We hebben een eigen ‘Duelicious’ koffie-blend en een bijpassend filmpje om het te bewijzen.