FMO was niet opzoek naar een compleet nieuwe huisstijl, maar wilde hun ‘communicatie toolkit’ verder uitbreiden en uitkristalliseren. Samen met FMO werkten we aan een communicatieplan en ontwierpen we verscheidene grafische toevoegingen aan de bestaande identiteit.
Een concreet voorbeeld van het ontwikkelen van de nieuwe communicatie uitingen van FMO is de restyle van het interne InFMO magazine. Met een mix van persoonlijke verhalen, smakelijke recepten, veel mooie foto’s en een fris ontwerp is InFMO fijn leesbaar en een lust voor het oog.
Aan de hand van het InFMO magazine ontwierpen wij ook het jaarverslag met een ‘personal touch’. Er werd gekozen om niet de cijfers, maar het verhaal achter de getallen voorop te stellen. Over onze aanpak van dit project kun je hier meer lezen.
FMO is meer dan alleen een bijzondere bank en organiseert een aantal terugkerende evenementen. Voor de conferentie The Future of Finance ontwierpen wij het algemene conferentie beeld en de diverse uitingen. Belangrijke aanwezige gasten waren koningin Maxima en ruimtevaarder André Kuipers te midden van honderden bankiers uit binnen- en buitenland.
Bekijk de after movie van de conferentie hieronder:
Voor FMO ontwerpen wij alle corporate uitingen zoals factsheets, infographics, on- en offline presentaties en momenteel is de nieuwe corporate website online gegaan.