Een corporate identity of huisstijl is meer dan een mooi logo. Het is dé manier om een breed of heel specifiek publiek te overtuigen van jouw ideeën. De huisstijl vormt de basis voor alle communicatieve uitingen van een bedrijf of organisatie. Beeld én tekst worden daarin meegenomen. We zoeken altijd naar een manier om de visie van de opdrachtgever te vertalen in een breed inzetbare huisstijl, zowel voor drukwerk als voor digitale uitingen.

 

We zijn geen fan van strenge huisstijlhandboeken. Een goede identiteit is speels, biedt ruimte voor eigen invulling en vormt tegelijkertijd duidelijk één lijn. En belangrijk, het mag niet snel outdated zijn.

Debatmeester en de slag om het IJspaleis

Een speels, illustratief en rauw en sluit identiteit als huisstijl voor het initiatief Debatmeester en zijn maandelijkse talkshow ‘De Slag om het Ijspaleis.

Near/by Film

Wij ontwikkelden een fluïde identiteit die aansluit bij het experimentele karakter van het nieuwe initiatief Near/by Film.

Platform Stad

Typisch Haagse iconen vormen samen de dynamische identiteit van Platform Stad.

IJsselmonde

We besloten de computer te verruilen voor papier, potloden, stanleymesjes en een vaste hand. Het logo, de iconen en een groot deel van de beelden voor de campagne voor IJsselmonde hebben we met de hand gemaakt. Het resultaat: een frisse en speelse look-and-feel.

Lees meer over het project hier

Wetenschapswijsheid

De huisstijl en identiteit voor Wetenschapswijsheid is opgebouwd uit verschillende geometrische vormen. De losse bouwstenen vormen steeds iets anders.

Studio Duel, Wetenschapswijsheid, VSC, Identiteit
Studio Duel, Wetenschapswijsheid, VSC, Identiteit

VSC

De Vereniging van Science Center en Wetenschapsmusea bestaat uit meer dan 30 leden verspreidt over Nederland. Dat gegeven vormt de basis voor de huisstijl van de VSC. Bekijk hier het hele project.

Studio Duel, VSC, Identiteit
Studio Duel, VSC, Identiteit