De start-up Urban Sync heeft een andere kijk op vastgoed. Ze zijn ervan overtuigd dat we slimmer met onze gebouwde omgeving moeten omgaan, zodat het waarde heeft en behoud voor de toekomst. Zo werken ze aan aan plekken die meer energie opleveren dan ze verbruiken. Demontabele gebouwen waarvan de grondstoffen in de verre toekomst hergebruikt kunnen worden.
Urban Sync vroeg ons om met hun innovatieve visie de vastgoedwereld open te breken. Ons strategisch concept “new ideas for space” lijkt in niets op de conservatieve manier van communiceren binnen deze sector. De focus van de website die we voor Urban Sync ontwikkelden, ligt op het beleven van de gebouwde omgeving. We zochten naar een Let′s beeldtaal die om een “andere kijk” vraagt. Ons ongecompliceerde UX-design is door Dot Red vertaald in een gebruiksvriendelijk website.
Nieuws overzicht
Tijdens de feestelijke opening van Urban Farmers Den Haag kwam onze campagne letterlijk tot leven. Bezoekers sloten cheap nfl jerseys zich aan bij ‘the fresh revolution’ door zich te fotograferen als tomaat, sla of aardbei.
Wij zijn er trots op dat we voor het 3e jaar op rij de affiches mochten maken voor het het hoofdprogramma; A Matter of Act, van Amnesty International.
Het magazine over humanitaire hulp dat we maakten met IOB is eruit. De eerste reactie zijn heel positief!